Hvordan får du kunderne til, at komme igen?
Jeg har haft med kunder at gøre lige fra jeg havde min første avisrute med min far. Allerede her oplevede jeg, hvad god service gjorde mennesker.
Siden da har jeg været i detail, callcenter og været sælger. Alle fag som griber kunden an på forskellige måder. Med min glæde for at gøre andre glade og en nørdethed i mit arbejde.
Jeg har altid været kritisk når det kom til ledelse og har både haft virkelig gode ledere, men også virkelig dårlige ledere. Så jeg har oplevet virkningen for et helt team, hvis ledelsen ikke fungere. Jeg har også lært, hvordan man i sådan en situation på trods af dårlig ledelse, får teamet op i gear.
Med de ting i bagagen, står jeg nu med et foredrag, som kan ruske op i den danske service. Hvorfor ligegyldig service, når du kan få kunderne til, at komme tilbage med god service?
Ja så bor jeg i et dejligt hus med en dejlig kæreste.. og så er jeg KÆMPE bilnørd.
Om foredraget:
Jeg sætter en dyd i, at mine foredrag sidder lige i skabet.
Med min nørdet tilgang til kundeservice og mange års erfaring fra detail og callcenter, får i et foredrag om kundeservice med tips, tricks og historier fra det virkelige liv.
Jeres medarbejdere vil gå fra foredraget om kundeservice, med værktøjer de kan bruge med det samme. Kundeservice er en af de vigtigste, hvis ikke den vigtigste del i en forretning. Det gode ved det er, at det ikke behøver at koste en krig for virksomheden!
Den almene dansker forventer ikke længere god service, de har vendt sig til, at få ligegyldig service. Med mit foredrag om kundeservice, vil i med få og enkelte ændringer, kunne favne jeres kunder og få bedre tal på bundlinjen, samt gladere medarbejdere.
Husk at kundeservice er ligesom at køre bil - Vi mener selv, at vi er verdensmestre i det. Det er de andre som er idioter...
Udbytte...
- Gladere medarbejdere. Så i beholder dem længere.
- En forståelse for, at løfte i flok.
- Kunderne kommer igen, hvilket giver bedre tal på bundlinjen.
- Det gør arbejdet til en leg.
- Redskaber til konflik håndtering.
- Tips og tricks til en bedre hverdag.
- Medarbejder udvikling.
SHARE THIS:
Share: 0