I foredraget fokuserer jeg på markedsføringens pt. stærkeste middel, influencers. Jeg fokuserer på, hvordan jeg igennem flere års erfaring har fået en unik indgangsvinkel til de kreative content creators. Med en fortid i både Nord- og Sydamerika - samt arbejde indenfor rettighedslivet og entertainment branchen - bliver du hevet med i en fortælling med høj faglig relevans, men også indlevende historier.
- Influencer Marketing
- Digital Markedsføring
- International Markedsføringsforståelse
- Arbejde med kreative skabere
- Gode historier fra slagmarken
Udbytte
Jeg kan love en langt større viden indenfor:
- Influencer Marketing
- International Content Creation
- Faglig forståelse
- Gode historier
Samt at du helt præcist vil kunne:
- Bruge værktøjer indenfor influencer marketing
- Forstå kommunikation med kreative
- Få bedre sociale mediekanaler; både professionelt og privat
Baggrund
Jeg har en baggrund indenfor Kommunikation og PR, Marketing, Digital Strategi og Ledelse
- 4 år i kommunikation og strategi
- 2 år udenlands (Nord- og Sydamerika)
- Entreprenør med innovation for øje i digital markedsføring
Uddannelse>
- BA i medieproduktion og Ledelse (Danmarks Medie- og Journalisthøjskole)
- Udvekslingsprogram i International Business (Concordia University/John Molson School of Business)
- 1 år af MA i medievidenskab (Syddansk Universitet)
I dag er jeg partner i det digitale markedsføringsbureau, Distract, hvor vi især har fokus på influencer marketing. I den forbindelse har vi udviklet platformen, Get Louis - som skaber en forståelse og orden i en verden af kommunikation for kreative content creators.
Varighed og pris
Varigheden kan varieres an efter behov og ønske, men jeg foretrækker at tale i minimum 30 minutter og maksimum 3 timer
Pris aftales pr. arrangement.
SHARE THIS:
Share: 0